Hieronder vind je afstudeerscripties van studenten op het gebied van vraaggestuurd leren.
Holtman, R. (2019). Begeleiding bij vraaggestuurd leren tijdens wereldoriëntatie. Nijmegen: HAN.
Kiel, E. (2017). Onderzoek naar vraaggestuurd leren in het basisonderwijs. Nijmegen: HAN.
Lemans, B. (2019). Het bevorderen van nieuwsgierigheid van leerlingen in het basisonderwijs. Wageningen: Aeres Hogeschool.
Roem, L. (2017). Onderzoek naar vraaggestuurd leren in het basisonderwijs. Nijmegen: HAN.
Van der Linden, L. (2019). Vraag maar raak. Praktijkgericht onderzoek naar vraaggestuurd leren bij IPC-onderwijs. Nijmegen: HAN.
Van Duijnhoven, M. (2015). Onderzoeksverslag Vraaggestuurd leren. Nijmegen: HAN.
Verhagen, Ir. (2020). Het vragenkompas. Het begeleiden van leervragen bij vraaggestuurd leren, middels het visueel maken van de denkbeeldige vraagroutes.
Wintermans, I. (2019). Eigen leervragen beantwoorden met peer scaffolding. Wageningen: Aeres Hogeschool.