• Scenario
  • Research
  • Contact
  • Nederlands
  • English
    • Cart

      0
Login
Vraaggestuurd LerenVraaggestuurd Leren
  • Scenario
  • Research
  • Contact
  • Nederlands
  • English
    • Cart

      0

Student research

  • Home
  • Student research

Below you’ll find theses of students on question based learning:

Holtman, R. (2019). Begeleiding bij vraaggestuurd leren tijdens wereldoriëntatie. Nijmegen: HAN.

Kiel, E. (2017). Onderzoek naar vraaggestuurd leren in het basisonderwijs. Nijmegen: HAN.

Lemans, B. (2019). Het bevorderen van nieuwsgierigheid van leerlingen in het basisonderwijs. Wageningen: Aeres Hogeschool.

Roem, L. (2017). Onderzoek naar vraaggestuurd leren in het basisonderwijs. Nijmegen: HAN.

Van der Linden, L. (2019). Vraag maar raak. Praktijkgericht onderzoek naar vraaggestuurd leren bij IPC-onderwijs. Nijmegen: HAN.

Van Duijnhoven, M. (2015). Onderzoeksverslag Vraaggestuurd leren. Nijmegen: HAN.

Verhagen, Ir. (2020). Het vragenkompas. Het begeleiden van leervragen bij vraaggestuurd leren, middels het visueel maken van de denkbeeldige vraagroutes. 

Wintermans, I. (2019). Eigen leervragen beantwoorden met peer scaffolding. Wageningen: Aeres Hogeschool.

  • Tools
  • Latest news
  • Student research
  • Presentations
  • Professional journals
  • Scientific journals

Education WordPress Theme by ThimPress. Powered by WordPress.

  • Privacy
  • Terms
  • Sitemap
  • Purchase

Login with your site account

Lost your password?

  • Scenario
  • Research
  • Contact
  • Nederlands
  • English